söndag 9 maj 2010

Projekt i diket

Hoppsan, jag tror att jag precis körde i diket med ett projekt. Efter att jag snattat idén till bytkläder.nu av lillayster (jo, du får hälfen av miljonerna när vi gör en aftonbladet exit :) funderade jag länge och väl över om jag skulle bygga den eller inte. Kunde dock inte få idén ur huvudet och då brukar det vara bäst att bara göra det.

Så... Nu finns den där, i en ganska dassig beta-version, http://www.bytkläder.nu. Problemet var att någon byggde http://kladbyte.se/ samtidigt... Och den har en helt annan hype med sig. Ett projekt kört i diket alltså :)

Aja, anyhow - jag hade redan innan bestämt mig för att det där var sista sajtprojektet jag skulle göra på egen hand. Härifrån finns det bara tre modus i kodandet; mitt fasta jobb, konsultjobb och helt fri lek. Inga mer egna sajter, det är oftast inte värt tiden - särskilt som jag tenderar att sätta den tekniska ribban lite väl högt - ingen ser ju hur fina de bakomliggande klasserna är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar